luni, 29 februarie 2016

Wrap Up #1- Februarie

Din punct de vedere al lecturii, luna februarie a fost destul de bună. Am citit 4 cărți, iar pe a 5-a am început-o acum câteva zile.

Prima carte citită a fost Grey de E.L. James. Eu sunt un fan înrăit al seriei Cincizeci de Umbre ale lui Grey, așa că nu avem cum să ratez și această carte.
Din punct de vedere al stilului, nu am nimic de comentat. A rămas același care m-a atras de la bun început.
Partea mai puțin bună este că mă plictiseau groaznic acele scene de sex, care se tot repetau. O să urmeze și o recenzie pe care o voi posta în curând.

A doua carte citită a fost Vicky, nu Victoria de Cristina Nemerovschi. Acestei cărți i-am făcut și o recenzie pe care o puteți găsi aici.
Dacă ați citit recenzia pe care am scris-o acestei cărți, înseamnă că știți deja că abia aștept continuarea și că e seria mea preferată de până acum.

A treia carte este  Zece Negrii Mititei de Agatha Christie. Recenzia ei o găsiți aici. E primul roman polițist pe care l-am citit, și intenționez să mai citesc pe viitor orice carte de la această autoare.

A patra carte este Zona Zero de Lavinia Călina. Acest roman l-am primit de la Lavinia pentru recenzie, iar părerea mea este extrem de bună despre el. Sper să mai citesc și cele două serii pe care le-a scris. Recenzia cărții o găsiți aici.

Ultima carte pe care am început-o este Cimitirul Animalelor de Stephen King. Am început s-o citesc acum vreo 2 zile și până acum am ajuns pe la pagina 70. Nu spun că e o capodoperă până în  momentul de față, dar acțiunea e de foarte bună calitate. O să vă spun mai pe larg despre ea în recenzia pe care i-o voi scrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *