duminică, 28 februarie 2016

Inside Out Book Tag!

Heei! Ce mai faceți ? Cum o mai duceți în zilele astea înorate ?


Eu am un reading slump groaznic plus o durere de cap îngrozitoare. Ce remedii aveți pentru astea ?
De câteva zile, am început să citesc Cimitirul Animalelor de Stephen King, care-mi place destul de mult până în acest moment . E a doua carte pe care o citesc de la acest autor și am în plan să citesc mai multe.
Dar să nu mai zăbovim, după cum vedeți și în titlu, azi voi face Inside Out Book Tag!





Fericire. O carte care-ți aduce cea mai mare bucurie!
Cartea care mi-a adus cea mai mare bucurie este Bătălia Vraciului de Joseph Delaney. Am citit-o mai de mult și chiar dacă are vreo 400 de pagini, am terminato în vreo 2 zile. La cartea asta mi-a plăcut totul, așa că nu o să spun mai multe.







Dezgust. Ce carte te-a dezgustat cel mai mult ?

Sper să nu primesc înjurături de la fanii acestei cărți, dar mie nu mi-a plăcut deloc Suge-o Ramona. Am încercat s-o citesc de vreo 4 ori și de fiecare dată credeam că dacă avansez cu câteva pagini, acțiunea va fi mai interesantă. Cred că am ajuns pe la pagina 50 și de acolo n-am mai putut continua. Mda, îmi pare rău că am dat banii pe ea.




Frică. Ce carte te-a speriat cel mai mult ?

Până acum, cel mai mult m-a speriat Zona Zero de Lavinia Călina. Chiar dacă nu este o carte horror ci mai de grabă SF, avea niște pasaje unde descria zombie mai în detaliu și știu că acolo chiar mi-se făcuse pielea de găină. =)








Tristețe. Ce carte te-a făcut să plângi cel mai mult ?
Chiar dacă m-a plictisit în unele locuri, nu pot să spun decât Sub aceeași stea de Jonh Green. Finalul e extrem de dramatic iar declarațiile care și-le fac personajele, m-au făcut să-mi dau lacrimile.








Furie. Ce carte te-a enervat cel mai mult ?

M-a enervat cel mai mult Morți până la apus de Charlaine Harris pentru că, după părerea mea personajele erau așa de simple iar acțiunea atât de salbă și fără sens. Cartea asta mi-sa părut clișeul clasic de Fata Bună- Băiatul Rău.
Am citit doar jumătate din ea.







Deci, cam acesta a fost Tagul. Sper că v-a plăcut și aștept să-l faceți și voi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *