vineri, 1 aprilie 2016

Wrap Up #2- Martie

În această lună am reușit să citesc patru cărți. Unele mi-au plăcut, altele nu, dar ar fi mai bine să spun câte ceva despre fiecare în parte.


Prima carte citită a fost Valuri de Viață de Lina Moacă. Mi-a plăcut foarte mult cartea și în ciuda faptului că are cam multe pagini, am citit-o destul de repede. Îi mulțumesc Linei pentru exemplar și îi doresc să scrie cât mai multe cărți minunate. Recenzia acestei cărți o puteți găsi aici. 

Cea de-a doua a fost Orașul Oaselor de Cassandra Clare. Mi-a plăcut extraordinar de mult  această carte și cu siguranță voi citi și restul seriei. Sincer, serialul Shadowhunters m-a făcut să citesc și cartea, așa că nu mai am ce să mai spun. Presupun că toată lumea știe povestea. Recenzia cărții o găsiți aici. 


A treia carte a fost Morți până la Apus de Charlaine Harris. Am început s-o citesc acum mult timp și plănuiam s-o termin luna asta. Nu mi-a plăcut deloc! Mi-sa părut o carte plină de clișee și foarte plictisitoare. Recenzia ei o găsiți aici

Ultima carte pe care am citit-o a fost Copiii Oceanului de Nicolae Petre Vrânceanu. Mi-a plăcut foarte mult această carte. Ilustrațiile sunt minunate, iar conținutul e de foarte bună calitate. Recenzia ei o voi posta mâine. 

Voi ce cărți ați mai citit ?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *