duminică, 21 februarie 2016

The Coffee Book Tag!

Am vrut să fac de ceva timp acest tag și consider că acum este momentul potrivit. Nu mi l-a dat nimeni, pur și simplu cred că este foarte potrivit pentru început.

1. Cafea neagră. O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.

Prima carte care mi-a venit în minte a fost Zece Negrii Mititei de Agatha Christie, pentru că este o carte clasică și de obicei publicul mai tânăr e atras de noile apariții, mai puțin de cele clasice.






2. Peppermint mocha. Numește o carte\serie care devine mai populară în perioada verii sau în zile festive.

Cronicile Wardstone sunt niște cărți extraordinare și părerea mea este că devin mai populare în perioada verii, pentru că le poți citi până târziu afară, că ziua e mai lungă.





3. Ciocolată caldă. Care este cartea preferată din copilărie ?



Cartea mea preferată din copilărie a fost Pinocchio de Carlo Collodi. Nu mai știu sigur, dar cred c-am citit-o de vreo 10 ori.










4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.



Cartea care m-a ținut în priză a fost 50 de Umbre Întunecate. Chiar dacă multă lume detestă această serie, mie personal mi-a plăcut.










5. Starbucks. O carte care o vezi pretutindeni. 

Peste tot am văzut Sub aceeași stea de John Green. Nu înțeleg de ce toată lumea este obsedată de ea. Pe mine nu m-a impresionat prea mult.






6. That hipster coffeshop. Oferă-i unui autor român recunoștință. Care e acesta ?


O autoare care mie îmi place foarte mult este Cristina Nemerovschi. Aș citi orice ar scrie.





7. Oops! Din greșeală am luat cafea decofeinizată! Numește o carte de la care așteptai mai mult. 


Cartea de la care așteptam mai mult este Carrie de Stephan King. Credeam că va fi mult mai bună decât a fost .










8. Amestecul perfect. Numește o carte care a fost atât amară, cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.                                  



  Când am început să citesc Jocurile Foamei, am crezut că e ceva foarte plictisitor dar pe parcurs m-a captivat și acum caut volumul trei pentru că trebuie să știu neapărat cum se termină.          








Deci, cam acesta a fost Tag-ul. Sper să vă placă. Să zicem că-l dau oricui vrea să-l facă mai departe.                                          

2 comentarii:

  1. Frumos tag-ul, și eu l-am făcut. Sinceră să fiu, nu am citit niciuna dintre aceste cărți, iar despre Cristina Nemerovschi, nu mai vorbesc, căci e una dintre autoarele pe care nu le-aș citi, scriitoarea care a introdus în România romanele necomformiste și care se bucură de multă popularitate iar după ea vin și alți scriitori, la fel de necomformiști.
    Oricum, m-am distrat citind tag-ul.
    La cât mai multe cărți frumoase citite ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc la fel și-mi pare bine că te-ai distrat citind.

    RăspundețiȘtergere

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *